wniosek o wydanie zaświadczenia o wykreślenie hipoteki przymusowej
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
-
Faxem -
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
-
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
wniosek o wykreślenie hipoteki przymusowej
Komórka organizacyjna
Stanowisko do spraw ksiegowości podatkowej - pokój nr 19 tekl 91 4 166 446 wew.28
Opłaty
Opłata skarbowa w kwocie 17,00zł ( od kazdego egzemplarza) płatna na rachunek Urzedu Gminy Banie ).
Termin i sposób realizacji
Niezwłocznie, nie później niż w ciągu 30 dni od daty złożenia wniosku.
Podstawa prawna
Art.100 ustawy z dnia 6 lipca 1982r. o ksiegach wieczystych (Dz.U. z 2017r., poz. 1007 t.j.), ust.1 pkt 3 ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2016r.,poz. 1827 t.j.)
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje.